اهداف سایت سنگ یاب

اهداف سایت سنگ یاب
1401/01/30 - 16:45

اهداف سایت سنگ یاب

ایده‌ی نخستین مرجع اطلاعات سنگ کشور در پی یک نیاز و تجربه‌‌ی ناموفق خرید یک سنگ در آذر 1394 شکل گرفت. عدم وجود منبعی جامع و کامل که دربرگیرنده‌‌ی نقد و بررسی تخصصی، راهنمای خرید، قیمت مطمئن و سایر ملزومات یک خرید سنگ موفق باشد، مدیران سنگ یاب را به این فکر واداشت تا خود دست به کار شده و با ایجاد چنین فضایی، مانع سردرگمی و زیان‌بینی خریداران آتی سنگ های ساختمانی باشند. در حالی‌که 6 سال از شروع فعالیت این سایت می‌گذرد، امروزه مصرف کنندگان سنگ، سنگ یاب را به‌عنوان مرجع تخصصی نقد، بررسی و فروش انواع سنگ های ساختمانی در ایران می‌شناسند. این موفقیت دست‌یافتنی نبود مگر با به‌کارگیری راهکارهایی که مسیر رسیدن به اهداف از پیش‌تعیین‌شده‌ی سنگ یاب را هموارتر کرده‌اند. راهکارهایی برنامه‌ریزی‌شده، مبتنی بر علم و هم‌سو با سیاست‌های کلی صنعت سنگ که در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.


مشتری‌مداری قبل از هر چیز

مشتری‌مداری و رضایت مشتری مهم‌ترین هدفی است که سنگ یاب بر پایه‌ی آن شکل گرفت، فعالیت خود را گسترش داد و در حال حاضر آوازه‌ی خود را مدیون آن است. سنگ یاب به‌عنوان پرمخاطب‌ترین سایت سنگی در سرتاسر کشور، وظیفه‌ی خود می‌داند که با ارائه‌ی هرچه بیشتر و باکیفیت‌‌تر اطلاعات، مشتریان بیشتری را جلب کرده و در حفظ آنان بکوشد. از جمله فعالیت‌های سنگ یاب که منطبق با هدف مشتری‌مداری صورت گرفته، می‌توان به بالا بردن سطح اطلاعات سنگی مشتریان، استاندارد سازی ، معرفی سنگ های جدید، کاربرد سنگ ها، حذف واسطه ها و تنوع در کانال‌های ارتباط با مشتری اشاره کرد.


حمایت از سنگ ایرانی

حمایت از سنگ ایرانی، مساله‌ای است که هر روز بیش از دیروز اهمیت می‌یابد و نقش به‌سزایی در سیاست‌های کلی کشور ایفا می‌کند. سنگ یاب برای تحقق این هدف نیز فعالیت‌های مختلفی انجام داده است. از جمله این فعالیت ها معرفی سنگ های ایرانی به زبان های مختلف در کلیه پلتفرم های شبکه های اجتماعی و سایت سنگ یاب میباشد.


ورود سنگ ایران در بازارهای جهانی

میزان و تنوع سنگ های ایرانی و صادرات آن بصورت خام، سنگ یاب را بر آن داشت تا فکری به حال این موضوع بکند. با معرفی سنگ ایرانی و تولیدکنندگان برتر سنگ به زبان انگلیسی و عربی توانستیم بخش زیادی از مشتریان سنگ را در دنیا جذب بازار سنگ ایران نماییم. و نقش مهمی در معرفی و فروش سنگ های ایرانی با کیفیت ایجاد کند و جای خود را در بازار جهانی سنگ های فرآوری شده باز کند.


آموزش تخصصی مدیران حوزه سنگ

سنگ یاب به منظور هم‌‌افزایی علم و دانش و توسعه‌ی اقتصاد دانش‌محور، در پیش‌برد اهداف صنعت سنگ کشور نیز ایفای نقش داشته است. بر پایی دوره های آموزشی تخصصی ویژه صنعت سنگ و تربیت نیروهای متخصص به منظور ارتقا صنعت و نیز صادرات از مواردی هست که سنگ یاب گام های بزرگی در آن برداشته است.


کسب رتبه های نخست در گوگل

سنگ یاب در 5 سال فعالیت خود رتبه های بسیار خوبی را در گوگل کسب کرده است که مهر تاییدی بر ادعای موفقیت این سایت میزند. از جمله این موارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد: بالاترین رتبه الکسا در بین سایت های مرتبط در ایران و جهان ، نمایش تمامی کلمات کلیدی مرتبط با سنگ در صفحه نخست گوگل و آمار بازدید 14000 نفر در روز بطور میانگین.


تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی

مسئولیت اجتماعی شرکتی درواقع مجموعه‌ی فعالیت‌هایی است که یک شرکت برای حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ی خود انجام می‌دهد. سنگ یاب نیز فعالیت‌هایش را به‌گونه‌ای سازمان‌دهی کرده است که مسئولیت اجتماعی خود را به‌جا آورده و به وظیفه‌ی خویش در این زمینه متعهد باشد. سایت سنگ یاب با ارائه اطلاعات دقیق از سنگ ها و کاربرد آنها امکاناتی را فراهم نموده که مشتریان سنگ با خیالی آسوده سنگ مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایند. این سایت این امکان را فراهم نموده است که مشتریان سنگ براحتی بتوانند اطلاعات تماس و راه های ارتباطی با تولید کنندگان سنگ را بدست بیاورند و بصورت مستقیم و بدون واسطه خرید نمایند.


کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری

سنگ یاب به‌عنوان سایت برتر در حوزه‌ی سنگ های ساختمانی، با اقداماتی نظیر وب سایت و شبکه های اجتماعی، تولید‏کنندگان، فروشندگان و مشتریان سنگ را در یک چرخه‌ی اقتصادی قرار داده و با ایجاد نیازهایی مانند شیوه‌‏های اینترنتی جذب مشتری، تبلیغ و بازاریابی اینترنتی و کار از راه دور را گسترش داده است. این امر به خودی خود نیاز به سفرهای درون‌شهری را کاهش داده و کاهش ترافیک، آلودگی‌ هوا و آلودگی‌های صوتی را در پی داشته است.

مقالات دیگر

این صفحه را با دیگران به اشتراک بگذارید