تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد یکی ازمشهورترین و مرغوب ترین تراورتن های سفید در ایران و جهان است که معدن آن در استان مرکزی شهر نیم ور محلات یکی از قطب های سنگ تراورتن ایران واقع شده است. کانی اصلی تشکیل دهنده این سنگ بر خلاف سایر تراورتن ها، زاویه دار و بلور شکل هستند که این خصوصیت باعث در هم تنیدگی بیشتر لایه های رسوبی تشکیل دهنده آن شده که تراکم و مقاومت بسیار زیاد را برای آن به ارمغان می آورد.

در برخی از سورت های سوپر و ممتاز این سنگ تم رنگی کرم بسیار روشن مایل به سفید است. سورت های مختلف تراورتن عباس آباد عبارتند از: دنده گاوی ، موج کبریتی ، ابروبادی ، کلاسیک، سوپر سفید ، سوزنی


ویژگی های سنگ تراورتن عباس آباد

به دلیل تراکم بالای این سنگ، در فرآیند فرآوری امکان صیقل پذیری و تولید با کیفیت آن فراهم شده که باعث کاهش نفوذ پذیری و تاثیر پذیری این سنگ در مقابل شرایط محیطی است و این مشخصه ضامن ماندگاری این سنگ با کیفیت اولیه و زیبایی دو چندان برای سالیان زیاد بر نمای ساختمان ها است.

  • دارای زمینه سفید روشن و دارای موج های زیبا است که شامل سفید، کرم و قهوه ای است.
  • دارای مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی است.
  • دارای مقاومت بالا در برابر آب و هوای گرم و سرد است و به دلیل ساختار متخلخل خود، به عنوان یکی از سنگ های مناسب برای نمای ساختمان شناخته می شود.
  • دارای پایداری رنگ بالا است و می تواند سالیان سال بدون تغییر در رنگ و از دست دادن ساب در نما استفاده شود.


کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد:

به دلیل ویژگی های سنگ عباس آباد ، در بسیاری از قسمت های ساختمان و نمای داخلی و بیرونی می توان استفاده نمود. برخی از این کاربردهای آن عبارتند از:

در کل سنگ تراورتن عباس آباد با ویژگی های زیبا، مقاوم و پایدار در بسیاری از پروژه های ساختمانی در طراحی داخلی و خارجی به کار می رود.

پیشنهاد میگردد قبل از خرید سنگ تراورتن عباس آباد به کاربرد و آنالیز آن دقت نمایید. و با کلیک بر روی لیست تولید کنندگان آن سنگ مستقیما و بدون واسطه با تولیدکنندگان سنگ مورد نظر خود تماس برقرار نمایید و خریدی آسوده را تجربه نمایید.

در صورت درخواست استعلام قیمت سنگ تراورتن عباس آباد فرم زرد رنگ زیر را کلیک نمایید تا درخواست شما برای تولیدکنندگان آن ارسال گردد. و در صورت درخواست مشاهده لیست تولید کنندگان سنگ تراورتن عباس آباد فرم آبی رنگ زیر را کلیک نمایید تا لیست تولید کنندگان آن را مشاهده نمایید.

جهت مشاهده و آنالیز سنگ تراورتن عباس آباد به جدول آنالیز زیر مراجعه نمایید.


سنگ عباس آباد - تراورتن عباس آباد - سنگ محلات - سنگ نما - سنگ سفید - سنگ نمای سفید - عباس آباد دنده گاوی - عباس آباد موج کبریتی - عباس اباد - عباساباد - قیمت عباس آباد - اسلب عباس آباد - عباس اباد - تولیدکنندگان سنگ عباس اباد - تولیدکنندگان سنگ عباس آباد - تراورتن سفید - قیمت عباس اباد

تولیدکنندگان شاخص تراورتن عباس آباد

آنالیز تراورتن عباس آباد

تخلخلوزنمقاومت سایشیمقاومت فشاریجذب آب
حداقل میزان مطلوبpetty2.52.55000.3
حداکثر میزان مطلوب2.52.8615001.5
تراورتن عباس آباد82.53.84600.25
stone